2013年9月30日 星期一

You Made Me Realise #4 - Suede


二零一三年九月廿九號係SuedeN次嚟香港開live嘅日子。好多人都會話「佢哋過哂氣啦!」,「嚟過咁多次唔睇啦今次!」,「玩嚟玩去咪又係食老本嗰啲嘢!」……諸如此類等等負面批評而唔去睇。

係,我認,你哋即管笑我,我都算係Suedefans,兩年前佢哋重組我都有去睇,但今次——我!冇!去!睇!點解?並唔係其他人講嗰啲負面嘢,而係因為我仲嬲緊,佢哋上次嚟,我最鍾意嗰五首歌,竟然夠膽死一首都冇玩!(聽聞今次都係,果然…)可能我偏愛佢哋啲慢板歌,而佢哋想氣氛熱鬧啲而唔玩啩,但佢哋喺其他地方都仲有玩嗰喎……


第五位:The Big Time
Brett Anderson好型咁樣唱出「大時代傷感之音」!





第四位:Pantomime Horse
紅色裇衫+紅色結他,係Bernard Butler至孭得起!



第三位:The 2 Of Us
以前每次聽都會想喊嘅歌…



第二位:Europe Is Our Playground
細個夢想遊英倫,當飛機降落希斯路機場時就要聽住呢首歌,可惜尚未實現。



第一位:The Asphalt World
對我嚟講,呢種感覺至係「世界將我包圍」…



可能你哋會話我仲停留喺逼爆會展電梯玻璃,個個囡囡都話Neil Codling喺台上望住佢(其實人哋只不過冇嘢彈發下呆眼神out focus)嘅年代,但其實兩年前我都覺得佢哋玩得好好,Brett Anderson更加神乎其技幾廿歲人仲又唱又跳,只不過冇玩我鍾意嗰五首金曲之嘛…

冇錯,係我小器,我甚至期望今次佢哋有玩其中一首而我冇睇,等我可以遺憾一番…

係又愛又恨抑或因愛成恨都唔緊要,總之,Suede係好好聽,我好鍾意!


by #


Youtube Playlist:

關於 You Made Me Realise:
每期由不同筆者介紹喜歡的樂隊/音樂人

沒有留言:

張貼留言